Lad os hjælpe dig, så du får tid til at drive din virksomhed

Officepark stiller gerne en økonomiassistent til rådighed for din virksomhed – enten som en fuldtidsløsning eller efter behov. Økonomiassistentens primære funktioner er bogholderi og regnskab, men kan også varetage øvrige funktioner, såsom betaling af regninger, hjælp til arkivering, renskrivning af korrespondance mv. Kort sagt kan Officepark være dig behjælpelig med at løse langt de fleste opgaver i din virksomhed, så du kan koncentrere dig om, at gøre det du brænder for i din virksomhed, uden at skulle ligge søvnløs over alt det, du ikke når.

Lad Officepark hjælpe dig, så du får tid til at drive din virksomhed.

Vi kender det alle sammen! Der er hele tiden andre opgaver, der presser sig på, så de administrative opgaver bliver udsat. Bonner og bilag ligger i bunker, regninger bliver ikke betalt og den dårlige samvittighed og stressniveauet vokser.

På regnskabssiden kan vi hjælpe dig med bogføring, fakturering, debitor- og kreditorstyring, momsregnskab, lønadministration m.m. Du skal blot indarbejde en rutine med at få sendt dine bilag til os, eller vi kan komme i din virksomhed, og så kan du ellers fortsætte dit daglige arbejde i tryg forvisning om, at Officeparks økonomiassistenter tager sig godt af det hele.

Er de administrative opgaver vokset, sekretæren syg eller er en akut opgave landet på dit bord? Også her kan Officepark hjælpe dig. Du vælger selv, om du vil overlade det hele til os, eller om vi blot skal tage os af enkelte opgaver. Med en økonomiassistent tilknyttet virksomheden får du altså en all-around regnskabs- og økonomifunktion, som kan give en hjælpende hånd med, når det gælder. Har du brug for en økonomiassistent – enten midlertidigt eller over en længere periode – så kontakt os gerne for en uforpligtigende snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe din virksomhed.

Bliver I indkaldt til kontrol hos SKAT, assisterer vi også hermed.